Saturday 27 September 2008

祝我生日快乐


感谢妈妈在三十五年前的这一天忍受着撕心裂肺的痛楚把我带到这个美丽的世界。

感谢爸爸从小到大一直很用心良苦的教诲,这让我成为一个品格端正和优秀的成功人士。

感谢岳父岳母孕育虫虫,这让我有机会和她相遇,并幸福的结伴在漫漫的人生旅途中。

感谢虫虫十二年来一直爱护和默默支持着我,并在二零零二年送给我一份我这一生最珍贵的“宝贝”礼物。

感谢所有在这三十五年来在我生命当中出现过并帮助过我的兄弟姐妹亲朋好友,没有你们在某个阶段对我的支持爱护与教诲,就没有今天很幸福知足的月贝凡。

在这个重要的日子里,我祝自己生日快乐,也把祝福分送给你们,还有在此刻看着我的部落格的你。

感恩,感恩。

5 comments:

yk@eunice said...

Happy birthday :D Wish you have a wonderful day in Jakarta! All the best to you and may all your wishes come TRUE ^_^

Long Yan said...

Happy Birthday and many returns.
Love you!

♥ All ♥ said...

Happy birthday to you ... hope is not too late ..

Kim Peng said...

I know I am late...Happy Birthday to you may u happy always...

BTW, I have help u to make one wish, that is, u be transferred to KL office after coming back from Jakarta...wuakakaka.....and i think this is your worm's wish too!

凡夫俗子 said...

Thanks to all of you :p